Tillbaka

Funderar på att starta upp bloggen igen, har ju inte varit så aktiv direkt, som vanligt..
testar nu iallafall, får se hur det blir.
Vi slutade klockan 14.30 idag efter att ha haft cirkus en timmes cirkelträning nere på golds.
Men eftersom jag har handbollsträning klockan 17.00 på fredagar
så var det lika bra att stanna på skolan tills jag börjar dra mig upp mot Skönsberg
på det andra träningspasset för mig idag.
Så nu sitter jag och väntar med Hilda som är så snäll och väntar med mig, Sanna drog precis hem.
Efter träningen ska jag iallafall stressa hem, skutta i duschen, fixa mig 
och sedan slänga mig på en buss mot stan igen för en grym kväll med
Hilda, Sanna och annat skönt folk.
Underbara helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0