det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig

Det har varit en rätt lugn vecka hittills,
annorlunda skoldag i måndags då vi ettor började med det nya case'et och hade kick off för det. 
Pluggade lite när jag kom hem och sen träning som vanligt på kvällen.
Igår fick jag äntligen träffa Noëlla, som precis kommit hem från Makedonien.
Vi hade en del att prata om och hon berättade om resan. 
Stressade sen hem från skolan, käkade lite fort och åkte sen tillbaka till stan med mamma.
Gav historia uppsatsen ett försök när jag kom hem och kikade sedan på idol. 
Idag har hela tbs studiedag, skönt med en ledig dag.
så jag ska strax äta lunch med mamsen och sen plugga lite matte eftersom jag har prov på fredag!
 


Två bilder på mig och Noëlla sen gatufesten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0