You'll never sit next to me

Denna helg var okej, inte mer än så.
Var bara hemma fredag, gick och la mig rätt tidigt och klev upp 06.00 på lördag morgon.
Drog då på distriktslagsläger som gick sämst, sämst, sämst..
ingenting funkade som det skulle och det var och är så frustrerande.
Jag DÖR om det påverkar uttagningen osv, blir så himla less.
Aja, kom hem på lördag kväll iallafall, fixade och trixade och sprang till bussen. 
Där mötte jag Noella och vi mötte sedan upp Hilda i stan, då stack vi vidare till petter som hade fest.
Där hade vi det mycket trevligt och träffade mycket trevligt folk,
men bestämde oss trots det att dra vidare.
Så vi tog bussen till stan och gick sedan långt upp till skönsmon, vilket tog typ en timme!
Men där hade det kört ihop sig totalt så vi drog strax efter att vi kommit fram.
Kändes ju rätt onödigt att vi dragit från petter, tömt våra busskort och gått i en timme - totalt i onödan! 
Då alla tappade lusen, så vi fixade skjuts hem istället.
Jag kom hem till min sköna säng runt 3 tror jag.

Jag kom hem från träningen för inte allt för länge sedan och jag skuttade precis ur duschen,
Nu ska jag väl sova tror jag, så jag orkar ta mig upp imorgon.
Puss!



Bjuder även på en otroligt fin bild på Rebecka, Johan, mig och & Kristian, haha!
Den är tagen på olearys kvällen innan kristian åkte tillbaka till Göteborg.


Kommentarer
Postat av: R

Alltså, hahahaha!

2011-10-04 @ 13:28:28
URL: http://rubeey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0