You lift my feet off the ground, spin me around, you make me crazier, crazier

Vart tog denna vecka vägen? Det är ju redan fredag, skönt!
Det har varit en himla bra vecka.. med skolan som vanligt, träningar, plugg osv.
Sen har det helt plötsligt blivit så himla höstigt och väldigt mycket kallare ute!
Riktigt höstväder som jag älskar, världens mysårstid och det är så fint ute.

Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt, 
hade ett spinningpass på golds i cirkus en timme och lite till,
och efter det mötte jag upp pappa och åkte hem med honom.
Nu ska jag strax dra mig in mot stan igen.. har ju även handbollsträning idag,
Haha träningar hit och träningar dit borde ni tänka!
Men aja, jag hinner som tur är hem till idol ikväll så jag kan kika på det
och plocka fram B&J'n jag har kvar sen förra helgen.
Ännu en helgdag då jag bara är hemma eftersom jag har säsongens första match imorgon!
Ska lira med u21 och jag är sjukt taggad, det ska bli så himla kul!
Det är ju inte det lag jag spelar i egentligen, 
utan första matchen med mitt riktiga lag, alltså A-flick.. är först nästa helg i Umeå,
så tjuvstartar lite med u21matchen imorgon
och börjar sedan ladda om inför nästa helg 
då det drar igång på riktigt, haha!

puss ♥



Dålig mobilbild men vem bryr sig, höst


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad går du i för sport ? :)

2011-10-19 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0