Sorry for party rocking

Dålig uppdatering nu, förlåt för det.
Veckan var iallafall rätt rolig, allt med FN blev jätte seriöst och alla gick verkligen in i sina roller typ.
Sent på torsdagen klev helt plötsligt Kristisan innanför dörren och han hade även Ida med sig!
Jag blev så himla chockad och började såklart gråta, alla visste om att han skulle komma förutom jag!
Fredagen slutade vi tidigt, men jag och hilda stannade i stan ett tag efteråt och käkade,
och eftersom det hände en väldigt annorlunda sak hade vi en del att prata om haha!
Senare drog jag vidare till birsta med alla bröderna, Ida och Rebecka.
på kvällen drog jag till Noella och vi fixade oss där osv innan vi drog in till stan
och sedan vidare till the club!
Galen kväll, och vi drog oss därifrån runt 2.
Tog då en taxi med några vänner till deras hotellrum en kort stund
innan vi mötte upp Robin, Tobbe och Choma.
Vi åkte till donken och fixade mat och sen skjutade dom hem oss.
Vi kom hem runt halv 4 och då tog det inte lång tid innan jag och Noella somnade.

Trött idag, och mina fötter gör sjukt ont men aja,
får se vad som händer ikväll,
om det blir utekväll eller inte,
puss!










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0