Wait for the boy who would do anything to be your everything.

Jag hatar alla dessa jäkla "kopiera, annars..."
Vilken idiot är det som sitter och sprider dom?!
som denna.. If you love your dad, repost this. One person didn’t and their dad died 4 days later.

Vill dom göra mitt liv jobbigt?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

aja saksamma.
Jag behövde en lugn helg känner jag, det var riktigt skönt.
Kikade på film, åt Ben & Jerrys osv på fredagen. 
Stack till stugan på lördagen, Johan och Rebecka hänkade också. 
Där plockade vi svamp haha, bastade, badade (rätt kallt, ja), grillade korv,
pratade och bara myste.. otroligt skönt!
åkte hem igår, beställde pizza och kollade sen på film hela kvällen.
Ganska skönt att jag inte har någon skola idag, då jag dragit på mig en ordentlig fökylning. 
Så klev upp för inte alls så länge sedan,
åt lunch med mamma och nu hade jag tänkt ge italienskan och historian ett försök.
Senare ikväll har jag träning, men ska nog ta det väldigt lugnt om jag ens är med.
Puss



Snodde en bild av rebecka, som hon tog i helgen.
- På älsklings-Kenta.
I hope it's ok with you hun ♥


Kommentarer
Postat av: R

U know it babygirl <3

2011-10-10 @ 22:05:31
URL: http://rubeey.blogspot.com
Postat av: R

Meeen, mammas gogriiis!



Puss girlfrieeend <3

2011-10-12 @ 19:54:38
URL: http://rubeey.blogspot.com
Postat av: matilda

PUSS <3

2011-10-12 @ 23:13:14
URL: http://matildajernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0