Love is something that you can't control, things happen for a reason, deal with it.

Jag var ju med i "fresh today sverige" igår och vann ju dessutom! 
Så jag tänkte bara tacka alla som röstade och
hjälpte mig genom att sprida rösningen osv!
stort tack ♥



Idag hade jag iallafall två lektioner, hade prov på båda.. Italienska och engelska.
Slutade lite efter 12 typ, så jag, Charlie, Max och Parre kilade till donken tills min buss gick.
Min jäkla spänningshuvudvärk har inte varit nådig den här veckan, kan ju kanske bero på att jag sammanlagt sovit 11 timmar på 3 nätter.. och idag var ingen undantag,
så jag la mig och sov nästan direkt när jag kom hem.
Ikväll ska jag iallafall jobba lite matte och verkligen sova tidigt!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Postat av: Hanna

vad går du i för sport ? :)

S: Jag spelar handboll på hösten, vintern och våren
och fotboll under sommaren då jag har sommaruppehåll från handbollen.
Dock la jag fotbollen på hyllan mer eller mindre den här sommaren som var..
får se hur det blir nästa sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0