In this crazy life and through these crazy times, It's you

Skolfotot... behöver jag fortsätta?
Alltså haha, jag förstår verkligen inte hur det går till..
Varför blir fotot alltid så fruktansvärt varje år?!
Och sen kan man fråga sig hur man lyckas bli fulare nu än på förra årets enskilda foto.
Då är det illa, riktigt illa.
Tänker verkligen inte visa de enskilda,
men eftersom fotot på hela klassen redan ligger på facebook osv så spelar det ju ingen roll..



Inte riktigt hela CMP11A, men nästan.

Det blev hur som helst så att jag stannade i stan med Charlie ett tag efter skolan.
Vi kikade runt lite, käkade glass och pratade.. om någon undrade alltså.
Iallafall så var det inte bara fotona som gick åt skogen,
det gjorde även min lugna dag utan träning.. Eftersom jag stack och gymmade nu på kvällen.

Imorgon är det fredag och helg
och jag har planer på att det inte blir några äventyr alls denna helg för ovanlighetens skull,
då jag inte haft en lugn dag på helgen sen flera veckor/någon månad tillbaka.
jaja, dags för sängen nu känner jag.
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0