I will fight for you

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jag kom i tid ca. fem gånger under hela nian.
Men nu när jag börjat ettan har jag bättrat mig och kommit i tid nästan varje dag.
Men utanför skolan kommer jag aldrig i tid, aldrig.
tidsoptimist minst sagt.

HAR DU BRA KONDITION:
Den duger väl men efter sommaruppehållet från handbollen
och efter att ha tagit det rätt lugnt med annan träning under sommaren
så är den inte som allra bäst.
Den brukar vara på topp längre in i säsongen!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
igår!

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Trött, slö, sliten och uttråkad.
haha, glad energi jag sprider nu!
Men kom hem rätt sent inatt osv.


KAN DU LAGA MAT:

Jag kan inte laga någonting utan recept,
Men med det så går det bra!


VAD PLUGGAR DU:

Jag går communication program på thoren business school.


BLIR DU BRA PÅ KORT:

Jag själv tycker att jag ofta blir gräslig, men ja.. jag vet inte.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
i fredags, när vi kollade på idol.
Alla var så otroligt glada och jag kunde inte låta gli att gråta glädjetårar för deras skull,
sådan tönt är jag!


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Gud nej, jag gråter verkligen ALLTID.
Så fort någon säger något gulligt till någon, pratar med söt röst eller vad som helst!
Jag gråter även till precis ALLA filmer, alla genrer och det behöver inte vara sorgligt alls.
Rätt pinsamt att gå på bio, för det är bara jag som gråter i hela salongen hela tiden,
på ställen som ingen annan i hela världen skulle gråta på.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:

Jadå det tycker jag. Men den hade kunnat blivit fullbordad om den skulle slutat som vi tänkt.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

Te tror jag.


ÄR DU NYTTIG:

Jag är väl inte supernyttig, älskar ju godis, kakor, ostkrokar mm. haha!
Men jag och min familj har annars genom alla tider ätit väldigt nyttigt
som komlettering till alla träningar hela veckorna.
Så jag antar att det är lite fifty, fifty med tanke på min kärlek till godis osv.


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Jag har ju sommarjobbat två somrar i rad nu.


ÄR DU BLYG:

Jag är verkligen inte blyg haha!
Inte när det kommer till att träffa nya människor iallafall.
Jag är inte den tysta typen och jag älskar att lära känna nya personer.
Men något jag inte klarar av är att te.x sjunga offentligt
- det går bara inte, för mycket nerver tyvärr.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:

12.30 väckte mamma mig och frågade om jag ville äta lunch med henne och pappa.


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
COD, Call of duty alltså. Det var med Alex, innan han drog till Kalmar.


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?

Def jam fight for NY, tror jag haha
- Hemsk människa jag är,
men det är det jag är bäst på.. så det blir automatiskt roligast.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?

haha ja, tyvärr så har jag det.


JAG SOVER:

ALLTID.
Det har blivit något konstigt med mig, så det har blivit så att jag jag somna 
VART som helst, HUR som helst och NÄR som helst.
Jag kan alltså gå och lägga mig klockan 8 på kvällen,
sova långt in på dagen,
somnar igen runt 3-4 på dagen
och sen går jag och lägger mig på kvällen och kan sova hur länge som helst.
Sen förstår jag mig inte på folk som kan ligga i en timme och ännu mer och inte kunna somna på kvällen.
För mig tar det absolut som högst 5 minuter, sen sover jag.
Men det har länge varit så att jag inte kunnat känna trötthet på ett ungefär.
Jag kan alltså sitta uppe långt in på natten utan att känna någon trötthet alls,
men sen om jag blundar i någon minut, vart jag än är, så sover jag djupt.
Men sen ett litet tag tillbaka har det blivit tvärt om.
Så nu är jag alltid trött, hela dagarna - vilket är ganska jobbigt.


VAD SA DU SENAST?

"Kiitos paljon iltapalasta"
Haha eftersom det är finska, var det såklart till mamma.


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

nja, det var jag väl inte.
Jag var ju på gatufesten och drakbåtsfestivalen..
men dom räknar jag inte riktigt med.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

Jag vill ha mycket, men har väl allt jag behöver.
någon att bli kär i någon och få respons på det, möjligtvis.


HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja det kan jag väl påstå.
mina nya klackar är ju väldigt snygga,
har väl några snygga kängor
och convere är ju alltid lika snyggt.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

"Vad är klockan? 
Jaha, hm.. ja det vill jag"
när mamma smög in och frågade om jag ville ha lunch som sagt.



HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

yes.


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

Nix, alldeles ensam.


HAR DU KÖRKORT:

Moppekort, Har ju ett tag kvar till 18 bast och bil.


ÄR DU ENSAM NU:

Nej, min käre far sitter på andra sidan av soffan!


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Jag ser väl lite fram emot att börja med case'et 
och idrottspasset på fredag om jag ska välja något i skolan.
Men annars helgen såklart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0