Här kommer lyckan för hundar som oss

Full rulle helda dagen igår..
sov 4 timmar på natten, upp klockan 6 och vidare till skolan.
 Direkt efter skyndade jag mig upp till pappas jobb och åt lite fort och
fortsatte sedan vi till bauhaus.
Jag och laget skulle inventera varenda liten del bauhaus som är allt annat än litet.
Vi  frontade varor, jämförde alla sträckkoder med varorna
och flytta allt till rätt platser osv. Var rätt så glad när vi var klar efter 4 timmar.
kom hem runt 20.30 och bänkade mig direkt vid Sverige-Holland. 
Vinst till Sverige! 

Nu sitter jag på engelskalektion, slutar om cirkus 15 tror jag...
TRODDE JAG JA.. fick preciiis i detta nu reda på att jag slutar helt för dagen efter denna lektion?!
Jag åkte alltså till skolan, väntade på att börja i en halvtimme, har nu en lektion och slutar efter den..
sjukt onödigt, aja.. glad att jag kan åka hem och slipper vänta på skolan till klockan halv 5 idag och sen dra direkt till träningen iallafall!




Glada grabbar efter mål, på matchen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0