du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaks annars kommer dom aldrig låta dig va

Vinst igår, så jäkla skönt!
Efter matchen åkte jag, far och mor och köpe thaimat,
till min stora lycka.. jag skulle kunna leva på det!
Så vi drog med oss det hem, käkade, jag duschade osv.
Det var ju meningen att jag skulle ut på kvällen,
men jag hade ingen ork kvar till att stressa och vara ute hela netten, var inte pepp alls.
Så det blev ännu en helg med bara hemmamys alltså.
Vi hyrde black swan, väldigt speciell film.. minst sagt. 
Under filmens gång var det mycket "What ‘the fuck is going on!?" - momenst, haha!
Men den var dock väldigt bra när man tänker tillbaka på den i efterhand. 
 Budskapet i filmen är väldigt fint och är inget man slutar tänka på i första taget.
Sen jag beundrar verkligen Natalie Portman som är grym i huvudrollen!

Idag sov jag länge, kollade igenom lite skolarbete, hjälpte mamsen att städa osv.
typiskt söndag!
Rebecka och Johan kom även hit och Bex spenderar kvällen och natten här,
vi kikade på premiären av pan am, åt kladdkaka och nu ska vi strax sussa.

Får se om jag drar till birsta en snabbis imorgon efter skolan
och sticker på träningen direkt därifrån.. Får se om någon har tid att hänka.
Har en del som måste inhandlas!

Förresten så steg statistiken till det dubbla i fredags!
Vet inte hur det gick till, men väldigt roligt iallafall!
Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0