You have to see the difference between turning the page, and closing the book.

Twiday was awesome
sooo just gotta say... you missed something!

Jag och Noella hade det alltså hur bra, mysigt, kul (you name it) som helst!
För alla filmerna var såklart fortfarande lika bra,
De hade fixat massa tävlingar mellan alla filmerna och kastade ut saker i publiken osv.
med hur bra priser som helst.
Sen vart man konstigt nog inte trött på att sitta ner så länge och
inte heller i huvudet pga. att dom arrangerade saker hela tiden som sagt, 
sen var han som var "toastmaster" under hela kvällen så trevlig! 
breaking dawn var sjukt bra, absolut. Men jag hade förväntat mit liiite mer av den faktiskt.

Aja, kom ju hem runt 03.00 om jag inte minns fel och gick och la mig någon halvtimme senare
med världens huvudvärk och typ nackspärr.
Så jag kan ju meddela att jag inte var allt för pigg på skolan idag efter typ 3 timmars sömn under natten.
Somnade när jag kom hem från skolan runt 5, otippat
och sen satte jag igång med romananalysen som jag inte ens hade kikat på.
Den skulle vara inskickad senast 00.00 och jag hann precis, skickade in den 23.57.43
haha, sjukt skönt!




Aja nu ska jag gå och lägga mig och sova riktigt denna natt,
börjar ju 12 imorgon (tacka gud typ)
så får en ordentlig sovmorgon!
godnatt på er sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0