When nothing goes right, go left

Jag har haft sån sjuk otur den senaste tiden, förstår ingenting.
Har hänt så himla mycket saker men två exempel är väl..
1. I tisdags kväll gick bussen jag åkte sönder, trodde den skulle explodera.
Busschauffören skämtade och sa att vi fick gå resten av vägen
och då fick jag sitta ute och frysa i mörkret tills pappa kom och hämtade.
2. Igårkväll när jag och mamma var på väg hem fick vi soppatorsk mitt ute i ingenstans mitt på E4,
då det var kolsvart ute och världens tjockaste dimma!
Både jag och mamma panikade, 
så vi satt där med varningsblinkersen på och väntade på hjälp av pappa, det tog två timmar innan vi kom hem!
trafiken verkar hata mig.

Aja.. denna vecka är väldigt ovanlig, är ju dock hemligt så kan inte skriva vad som händer.
Kan dock säga att det är i skolan och att det handlar om väldigt pinsamma saker.
Folk tycker väl vi är dum i huvudet, men vi har kul så jag bryr mig inte.
Cuz hey, life is too short to worry about what others think about you,
have fun and give them something to talk about.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0