When im sick i stop being sick and be awesome instead

Var ju hemma igår pga. att jag är sjuk, men jag är på skolan idag..
även fast jag inte borde.

Men iallafall så måste jag bara säga: Hilda, hahaha ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Det vart helt tyst i klassrummet alldeles nyss
och så brister helt plötsligt Hilda ut i ett skrik och tar sig själv på båda brösten och håller kvar händerna där. 
Vi alla andra runt bordet kollar chockat på henne och då skriker hon
"OMG, JAG TRODDE ATT JAG INTE HADE NÅGON BH PÅ MIG"
... Jag trodde jag skulle dö, så himla kul nu när min dåliga trött-humor fortfarande sitter kvar.
Men självklart låter det inte roligt alls nu när jag skriver det,
men tro mig.. det var sjukt kul!

Funderar iallafall för sluta blogga, skriver bara onödiga saker iallafall.
Eller så fixar jag en ny blogg där jag bara skriver vettiga saker.
Får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0