Some people come into your life as a blessing and others come into your life as a lesson.

Sitter och pluggar historia nu,
fruktansvärt hemskt måste jag säga.
Jag har prov första lektionen imorgon och inget sitter..
bra skit

Aja, Tar en paus och berättar om lördagen/söndagen.
Vi hamnade hos Iggy då också
men det var betydligt mycket mer folk där då än i fredags.
Drog dit runt 10 och höll igång tills klockan 6 på morgonen haha!
Hade en mycket trevlig kväll, dock var alla ganska trött den sista timmen, vilket var förståeligt.
Jag och Sanna gick typ i sömnen upp till mig klockan 6 som sagt,
vi slocknade direkt när vi kommit innanför dörren.

Sanna åkte hem senare på morgonen och då kom Noella hit istället.
Vi låg död i soffan precis hela dagen, rörde oss inte ur fläcken haha..
Så vi åt, pratade och kollade på tv,
lata? ja

Kanske lägger ut lite bilder från helgen imorgon eller så
med tanke på historian som jag ska försöka få in i mitt huvud nu.

känns som om provet kommer sluta ungefär såhär..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0