I stare at my reflection in the mirror. Why am I doing this to myself? Losing my mind on a tiny error, I nearly left the real me on the shelf.

Är på så mycket bättre humör idag!
Hade en mysig kväll igår och robin sjöng mig till tårar.
När jag sedan låg i sängen runt 11 kanske,
 bestämde jag mig för att jag var tillräckligt pigg för att dra mig ner till en vän några gator ner,
som hade haft fest.
Så jag mötte upp mina otroligt fina vänner Noella, Sanna och Hilda och sen drog vi dit.
Lunkan, Tim och Erik kom också!
De flesta hade dragit hem så det var bara typ 6-7 grabbar kvar då vi kom.
Men var så kul att träffa lite vänner efter att varit typ isolerad ett bra tag haha!
När Noella, Hilda, Sanna, Tim, Erik och Lunkan drog sig hemåt
stannade jag kvar med grabbarna tills efter klockan 3 någon gång,
Då de bestämde att vi skulle åka till statoil och köpa korv haha,
Jag kände dock att det vore bättre om jag skulle kila upp till mig och sussa istället,
så jag inte blir sjukare nu osv.

Nu sitter jag i soffan och kikar lite smått på tv,
ska ta tag i pluggandet nu hade jag tänkt.
Idag är en bra dag.



Bjuder på en charmig bild.
Jag och en del av alla piller och mediciner jag stoppar i mig dessa dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0