I searched for you and found my heart

Fick tid hos en doktor idag,
så hon kikade i min hals och tog prover, sen skickades proverna till labbet
och vi fick vänta på svaret som alltid när det kommer till sjukhus/vårdcentraler osv osv osv.
ni fattar vad jag menar..
Och ja, jag hade halsfluss som vi trodde, fullt med "streptokocker" som det så fint heter - i hela halsen. 
Så nu går jag på penicillin.
= att jag självklart inte får träna och inte heller åka på cupen i helgen, fan.

Aja, jag och Alex har hunnit kollat på rätt många sköna filmer nu när vi båda bara varit hemma.
och jag som älskar kärleksfilmer kan tipsa om bla. de tre sista vi sett.
1crazy stupid love, som vi precis kikade klart på. 
och herregud så bra den var, ojojoj.
2. Easy A, velat sett den länge, såg den igår och den var bra!
3. love and other drugs, som vi också såg igår, väldigt gullig film.

Så om ni inte redan sett de filmerna rekomenderar jag dem allihop.






Nu ska jag försöka käka lite,
smärta </3


Kommentarer
Postat av: Blunder

Krya på dig! Tråkigt att du missar cupen i helgen! Kram

2011-11-02 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0