I guess my best wasn't good enough

Somnade i soffan igår så vaknade där när mamsen klev upp klockan 8 imorse.
Hon kom med penicillinen, pannkaka och mjölk till mig haha, sen pratade vi bara ett tag.
Min fina mamma.
Bestämde mig sedan för att följa med henne när hon skulle ut på morgonpromenaden med Alva.
Har ju bara varit utanför husets väggar någon enstaka gång den senaste veckan
så var skönt att komma ut och få lite luft osv.

Alexander fick också reda på att han skulle ge sig ut på praktik redan idag,
allt blev plötsligt himla stressigt eftersom han egentligen inte skulle åka än!
Så allt suger just nu, bara så ni vet..
Får ju inte gå ut och träffa folk än, vilket gör mig fruktansvärt less
eftersom så fort jag blir sjuk händer det så himla mycket överallt.
Så alla mina vänner är ute och har hur kul som helst hela kvällen och natten,
Alex har stuckit ut på praktik och Kristian är nu i göteborg men han hoppar väl på ett jobb på någon båt strax han med,
så nu kommer jag inte träffa någon av dom för än nästa år.
Alltså sitter jag här sjuk och j*vlig, utan mina bröder och vänner
och har dessutom gråtit sönder mitt ansikte sen vi lämnade av Alex vid tåget.
Inget är bra och jag tänker inte låtsas som om det är det heller genom att skriva ett glatt inlägg.
Dock har min käre far köpt massa goda ostar, massa kex och fanta tills ikväll.. 
den mannen vet vad som gör mig på bättre humör nu när jag inte får äta godis eller chips osv.

Nu har jag precis badat och bubblat i en evighet,
skönt men jag höll såklart på att svimma då jag steg upp men aja, haha..
Nu blir det iallafall idol som sagt, ost och kex med mina älskade föräldrar som pysslar om mig
och förstår mig precis när jag känner såhär.
Och nej, det går inte att besktiva med ord hur mycket jag älskar dom.


Kommentarer
Postat av: R

Du har ju faktiskt en till bror.. :)

2011-11-05 @ 18:00:13
URL: http://rubeey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0