And we're standing side by side As your shadow crosses mine

Paniken som uppstår när hemtelefonen ringer och man är själv hemma.. (vem har ens en sådan fortfarande?)
Den ringer precis nu när jag skriver det här och jag blir hemskt rädd av det,
nästan lika rädd som när dörrklockan ringer.
Tror de flesta har fått den där skräckfilmskänslan, eller har jag fel?

Pappa skjutsade min mor till hennes personalfest nyss, 
Jag sminkade henne innan osv, min söta mamma.
Så nu är jag ensam hemma som sagt, med tända ljus överallt.
Jag älskar att det har blivit så mörkt ute
eftersom brasan och de miljoner tända ljusen som alltid brinner här hemma på kvällarna,
blir så mycket finare då.

Ikväll ska jag iallafall bara vara hemma och må bra. 
Jag ska stax ta ett långt bad, bubbla och lyssna på bra musik.
Min far kommer väl hem runt halv 8 eller så
och vi ska käka tacos och kolla på idol.
Tror jag behöver en kväll inne så jag någon gång kan börja friskna till.

Hoppas ni har en fin kväll.




En vän till mig sa att mina bilder gjorde henne deprimerad
och att jag istället skulle lägga ut bilder på rosor eller något liknande,
visst tänkte jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0