vi kanske ska åt samma håll

Sista dagen på lovet är strax slut, sämst.
Men mitt lov har varit bra med träninar, fest, sova, lata dagar, sena kvällar och sena mornar.
I torsdags klev jag iallafall upp lite tidigt och tog bussen till stan en snabbis,
mötte upp pappa och gick till en mysig thai-restaurang och käkade lunch.
Efter det åkte vi till en fotograf och jag fotades lite fort
och sen gjorde vi lite andra ärenden.
Tidig kväll den dagen eftersom jag, pappa, Alex och Ante
drog till Vemdalen på fredagsmorgonen.
Vi hade ett par riktigt fina dagar där med jättefina backar och sjukt bra väger!
kanske fixar några bilder imorgon eller så,
men nu ska jag sova
godnatt



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0