dag 02 - mina föräldrar

Min mamma kommer från Finland och min pappa från Sverige.
Så jag är halvt finsk och halvt svensk.
Min mamma och pappa blev tillsammans när de var ca 17 år
och de har nu varit gifta i 25 år.
De har uppfostrat mig och mina tre äldre bröder så himla bra
och jag kan inte säga annat än att jag har världens bästa föräldrar!
Jag kan prata med min mamma om precis alla tjejsaker
och både min mamma och pappa stöttar mig och peppar mig till tusen i min träning,
Sen såklart i de andra beslut jag tar och allt med skolan! 
De skjutsar mig dit jag ska och vi fattar beslut tillsammans,
för att det ska bli bäst för alla.
Det finns så himla mycket att skriva men för att göra det hela kortare..
Jag älskar dom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0