jag är högt över molnen

Fick reda på att pappa hade bokat hotel i vemdalen på sportlovet,
längtar eftersom jag inte har åkt så mycket snowboard i år.
Jag, noella och pappa åkte iallafall till birsta igår och
jag fick ett par galet snygga snowboardbyxor av pappa,
I'm in love och vill använda dom nununu!
jag köpte även en svart kavaj som nog kan vara bra att ha.

Sitter och kikar på X games nu och blir så
avundsjuk på killarna som åker.. skulle inte tackat nej till att
kunna åka bräda som dom.
Inte för att jag tror att jag skulle våga göra typ 5 flips osv..
men ialalfall haha!



Dom ser inte alls snygg ut på bilden,
men i verkligheten.. Ohmy säger jag bara.
1199:-


billig och snygg
199:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0