Dreaming of what could be

Hade väldigt svårt att kliva upp i morse,
och det gjorde typ ont att åka till skolan..
Gymnasievalet är nu avklarat iallafall och det blev
1. Communication program - Thorén buisness school
2. Sasam - Åkersvik
Jag är nog ganska säker på valen,
men det är ju bara preliminär ansökan
så man kan ju ändra sig om det är så.

Gjorde iallafall god mat på hk'n idag med sanna och noella,
åkte hem efter det och har pluggat en del..
ska sova nu så jag inte plågas lika mycket när jag ska upp imorgon.
Ska till dokton klockan 11.30 och kolla vad
som är fel på mitt huvud, haha
efter skolan osv tor jag att jag slulle med
pappa till banken och fixa med papper och legg osv
och efter det ska jag nog gymma lite om jag hinner.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0