bullbak

Långhelg - torsdag till tisdag! hur skönt som helst!
Så jag är ledig från skolan idag och har precis bakat bullar, haha.
min helg har varit bra iallafall:
fredag: Ledig hela dagen och åkte till lindefallet på kvällen och kollade när alex spelade hockeymatch, mys.
Lördag: Klev upp klockan 08.00, åkte och kollade på skid SM.. roligt men kallt!
trodde charlotte kalla skulle vinna sprinten för damer, men hon kom 2.a
men Jesper modin här ifrån sundsvall vann herrarnas!
Senare på kvällen åkte jag till stan med Alex, ante, niclas och robin
och emma kom sen också.
vi käkade på texas och sen drog jag och emma på bio -Burlesque
ASBRA FILM!
sen åkte vi hem till emma och sov där.
söndag: kollade på kärleksfilmer, spelade wii och åt tårta hela förmiddagen, slappt!
sen på kvällen kom alex och hämtade mig och vi kollade på film med ante senare på kvällen.
Idag ska jag nog försöka plugga lite, och ikväll har jag träning.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0