Sweden

Tillbaka i Sverige igen efter en riktigt jobbig resa hem!
det tog hela 12 timmar, extremt jobbigt.
Men resan har varit jätte bra annars.
 Jag är så glad att jag fick träffa kristian igen.
och jag får aldrig nog av Norge, så himla fint land!
 Men sen är det ju alltid lika jobbigt när man ska åka hem igen..

Men nu är vi hemma i sundsvall igen iallafall och jag är hur trött som helst.
Jag funderar på att ta en lång dusch och sen sova tidigt,
så jag orkar med skolan i morgon.
Det har varit skönt med 4 dagars helg, hoppas ni haft en bra helg ni med.

Jag slänger iallafall upp lite sköna bilder från resan i morgon
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf skiter du i mig ?

2010-09-21 @ 15:58:09
Postat av: Anonym

ja har en fråga .. skulle du kunna va tsm me en kille som röker ?

2010-09-21 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0