sunshine

Pappa väckte mig väldigt tidigt i morse och sa att erik hassle var på tv, HJÄRTAHJÄRTAHJÄRTA.
klev upp och kollade och sen har jag varit vaken sen dess, men Emma sover fortfarande.
Gårdagen spenderades med Niklas, Jesper och lite annat trevligt folk. 
Det blev en lyckad kväll och jag vet inte vad klockan var när jesper skjutsade hem mig och emma.. halv 3 kanske?

Just nu sitter jag och äter piggelin och solen skiner ute.
Jag älskar verkligen sånna här dagar i just den här årstiden när det är kallt ute men solen skiner, så himla mysigt.
jag ser fram emot de kalla månaderna nu och jag tänker inte klaga på att sommaren är slut som de flesta gör.

hur som helst så tror jag att ska väcka emma nu och hålla henne sällskap när hon äter frukost.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0