<3

Kilade till birsta med Noëlla idag,
Vi shoppade och hade himla trevligt.
Du är så bra <3
kanske fixar bilder på kläderna i morgon om jag hinner.

Måste bara tillägga att jag verkligen gillar personer som är omtänksamma
och så otroligt snälla även fast man är totala främlingar!
brukar alltid försöka vara det själv men man möter inte andra som är det lika ofta! 
Som idag när jag skulle betala för min och noellas bussresa hem
och mina pengar på busskortet var slut och dom inte tog emot pengar på bussen
erbjöd sig en kille bakom mig att sätta in 100 kr på mitt kort så vi skulle ta oss hem.
jag gav honom 100 kronor i handen och blev chockad när han sa ''nej men det är inga problem''
när jag tackade honom typ 10 gånger, som om han alltid var så omtänksam.
Han gjorde min dag!


Kommentarer
Postat av: emma

som den där gubben som betalade ditt godis på hemköp innan jul!<3

2010-09-30 @ 19:08:14
URL: http://hejjemmas.devote.se
Postat av: matilda

Ja men precis, älskar när personer är så omtänksamma och bryr sig om andra människor! <3

2010-10-01 @ 00:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0