härlig helg

Hann inte uppdatera igår efter dagslägret
eftersom jag var tvungen att skynda mig att
duscha osv så jag skulle komma till anna så snabbt som möjligt
där Noella, isabell, eila, sofie och anna väntade.
Men träningspassen gick bra iallafall. 
När jag kom till anna käkade vi tacos som dom hade lagat
eftersom vi var själv hemma hos anna.
Senare på kvällen drog vi till stan och stressade för att hinna komma i tid till bion.
Vi såg tusen gånger starkare.. ingen höjdare enligt mig.
Den slutade 11 och då tog vi bussen hem men var ute ett tag.
Men när det blev för kallt gick vi hem till anna igen och såg dear john,
Helt underbar film.. och jag grät floder såklart,
och det blev inte bättre av att Noella också började gråta för att jag grät.





Har ÄNTLIGEN fått till bilder på skorna också!
så här ser dom ut, är väldigt nöd.



Kommentarer
Postat av: R

Snygga mattman! Hoppas vi ses på fredag! <3

2010-10-04 @ 11:13:11
URL: http://www.ruby.bloggplatsen.se
Postat av: R

Snygga mattman! Hoppas vi ses på fredag! <3

2010-10-04 @ 11:13:17
URL: http://www.ruby.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

tack, det tycker jag med!

ja det gör vi verkligen, längtar hur mycket som helst, saknar er så! <3

2010-10-04 @ 18:20:47
Postat av: R

Ja vart vart hittat dom då? Ja vi saknar dig med! Har ny blogg.. Igen! Nu är det rätt adress! Skrev fel förut! <3<3

2010-10-04 @ 21:59:44
Postat av: matilda

Du hittar dom på scorett :) <3

2010-10-04 @ 23:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0