glömsk

Jag hade glömt att jag hade blogg, haha!

Höstlovet är snart slut, har gått helt sjukt fort..
Himlabadet var iallfall rätt bra,
saw på bio i 3D.. var HEMSK,
alla andra skräckfilmer jag sett har varit bra,
alla vänner är underbara,
min bror som kom hem i några dagar från norge är redan saknad,
och resten av familjen är också sjukt bra,
alla nya kläder och skor är snygga (haha) har dock inte bilder på nåra av dom..
alla hockeymatcher har varit bra, som vanligt
osv osv, ni fattar.

Idag var jag på birsta med pappa och emma 
jag fick två par skor av älsklingspappa också köppte jag en tröja från jc och en halsduk från gina, 
kanske fixar bilder imorgon.
Den oranga halsduken och linnet köppte jag igår.






puss


Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY - Frida Lindberg

Svar: Haha, där ser man :)

Tack så mycket :D :D

2010-11-06 @ 09:20:07
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0