kyla

hjälp, är sjukt kallt ute!
Jag har precis varit ute och gått i över en timme med rebecka och johan..
skönt men väldigt kallt, känner inte mina tår nu, haha!

jag kom på att jag har ju dragit på mig en utmaning ju,


DAG 1 - OM MIG



1996 föddes jag på hudiksvalls sjukhus klockan 00.20 den 2.a Januari.
vi bodde i ett villaområde i Gnarp tills jag fyllde två år men flyttade
sen till ett sjukt mycket större hus som hela familjen skulle
få bra med plats i.
då jag var yngre började jag rida när jag var 5.
och vi hade två hästar som följde med mig under min uppväxt.
 Jag dansade och tränade friidrott när jag var yngre också,
förutom att spela handboll och fotboll såklart.
jag red tills vi flyttade för ca 1 och ½ år sedan,
då hade jag slutat med friidrotten och dansen för länge sen.
jag bytte till en skola som det gick 500 personer på
och jag kände inte någon alls av dom!.. var ganska förvirrad.
(ganska stort steg, efetrsom det gick typ 120 personer på skolan jag gick på innan)
det tog inte så lång tid att lära känna nya personer
och nu trivs jag hur bra som helst här!
Jag tränar handboll i Sundsvall HK och spelar
fortfarande fotboll i Gnarp (vi vann serien i år dessutom!)
försöker att hinna med all träning och skola samtidigt
och vara med kompisar då jag har tid över.
Jag har världens bästa vänner som jag verkligen trivs med!
Jag har tre äldre bröder, Johan som är älds, Kristian som är mellanbror och Alexander som är yngst.
mina föräldrar är fortfarande gifta.
Ingen av mina bröder bor hemma, men de kommer hem på helgerna som tur är!

Jag kommer inte på så mycket mer att skriva just nu,
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0