bara någonting

Tråkig jag är,
uppdaterar typ aldrig..
så jag slänger in ett inlägg nu innan jag går och lägger mig.
Det är iallafall en månad kvar till min födelsedag idag kom jag på nu, (klockan är efter 00.00)
fast jag längtar mer till julafton!
aja, onsdagen var en konstig dag.
skulle vara 09.30 på åkersvik men virrade bort oss och skulle komma
försent om vi skulle gått dit, så vi gick på stan istället, haha.
Senare tog vi bussen till västermalm och kollade på stil, hälsa och spa programmet,
tur att vi hann komma i tid då ialalfall!
åkte hem runt halv 3 och pluggade och sen drog jag på träning.
efter den duschade jag och sen har jag pluggat sen dess!
hur jobbigt som helst.
Men jag har ett SOprov i två timmar idag (klockan är efter 00.00 igen, haha)
sen har jag franskaprov också, inte okej.
men snart är det fredag iallafall,
underbart!
godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0