helg

Första veckan i skolan har gått bra.. Vi har ju inte haft några vanliga lektioner än,
vi har bara pratat om nationella och vad som ligger framför oss i alla ämnen osv,
sen har vi slutat innan klockan 12 varje dag.. och ca 10.30 idag, så det har varit lugnt hela veckan.
Ir drog jag, isabell, noella och emma till birsta för noella skulle klippa sig och så..
fick med mig lite saker hem även fast jag trodde att jag inte skulle köpa nåt.
det blev iallafall 2 nagellack, puder och en hårklämma.
sen köppte jag även en jätteskön tjocktröja med luva som blir bra till vintern
Sen ringde monki och sa att dom fått tröjan jag beställt till butiken och att jag kunde komma och hämta ut den. 
- Äntligen, har väntat på den så länge!





tröja från monki
300:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0