full fart

Skola idag som vanligt,
hade första kamratstödjarmötet och vi snackade om gruppfotot vi ska ta till skolkatalogen i morgon.
Jag och anna var aspepp på att klä ut oss,
så då kläckte jag ur mig att vi skulle ha vinter och slalomkläder på oss på fotot.
Alla var på.. Så jag och anna fick springa runt i varenda klass i hela skolan och berätta var vi planerat.
Först efteråt tänkte jag efter och kom på att det kommer bli hyfsat jobbigt att åka buss med snowboarden..
smart tjej... nej.
Efter skolan drog jag och emma till stan iallafall
och mötte upp mamma och pappa som skulle köpa en jacka och skor till mig.
Men jackan var självklart slut så vi drog till birsta istället,
men den var slut där också, blev ganska less.
men jag fick iallafall med mig ett par vita converse, foundation och örhängen med mig hem.


skinn converse
Nilssons - 1099:-
finns också på scorett för 999:-


Kommentarer
Postat av: rwrrew

bortskämd du e ..

2010-09-19 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0