fredagen den 13

Fredagen den 13 idag, men jag har iallafall inte haft någon otur. 
Stan idag med min far och emma. Letade skor och det blev tillslut ett par svarta uggs.
kom hem runt 5 och pluggade kemi. efter ett tag kom även catrine på besök, väldrigt kul eftersom jag inte har träffat henne så mycket sen jag flyttade. Men hon stannade inte så länge, hon tog 21.30 bussen hem till gnarp igen och lämnade mig ensam här hemma, tur att jag har Alva..
Ante kom och höll mig sällskap under idol också, tur det.
jag vill bara informera er om att jag inte haft en tråkigare fredaskväll på väldigt väldigt länge.
Men jag ska nog sova ganska tidigt ikväll eftersom det blir upp tidigt i morgon!
jag vill också säga att det inte funkar att lägga upp bilder, ska försöka fixa det.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0