Första inlägget

Ja.. då var väl min tid inne också, jag som aldrig trodde att jag skulle skaffa blogg, men ändå sitter jag här och skriver mitt första inlägg.
just nu sitter jag ensam här hemma med en godispåse och skriver min rapport om kommun och riksdag som ska vara inne i morgon.
det går lite smått långsamt eftersom jag nyss märkte att dom flesta faktaböcker jag behöver är kvar på skolan, men jag ska nog se till att hinna klart. Har en del annat skolarbete att göra också, tre matteläxor och ett engelskahäfte som skulle ha varit inne förra veckan,  min kväll kommer bli lång!
nej.. nu ska jag nog forsätta så jag blir klar någon gång!
puss


Kommentarer
Postat av: CHRJ

Kul att du skaffat blogg då! :)

2009-11-09 @ 22:27:10
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0