dålig start

Jag suger på det här, har verkligen inte kommit igång än.
men det blir nog bättre när julia har fixat en header osv.
nu sitter jag med blondering i håret, slingar det. Men får se hur resultatet blir, borde ha köpt två paket istället för ett, blev för lite och än så länge har det inte blivit någon skillnad.
mina omdömen kom idag också, dom var helt okej. Lite jag måste slipa på innan julbetygen kommer, men annars var dom konstigt nog bättre än vad jag hade förväntat mig.
I morgon är det iallafall onsdag, och jag vet inte riktigt vad som händer, jag ska iallafall plugga kemi. Eftersom jag har prov på måndag och jag inte har tid i helgen. får se om jag uppdaterar någonting i morgon, måste ju slänga in en bild också.. det ser ju så tråkigt ut annars.
snö på marken också, och jag hoppas verkligen att den är här för att stanna, vill ha riktig vinter nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0